mocne strony implantów zębowych dostępnych w gabinecie stomatologicznym

zaciskanie zebów i bruksizm powazny problem stomatologiczny, którego nie wolno lekceważyć
Silne zaciskanie zębów – co robić?
10 lutego, 2020
implanty zębów u stomatologa co warto wiedzieć
Co warto wiedzieć o implantach?
17 lutego, 2020

mocne strony implantów zębowych dostępnych w gabinecie stomatologicznym

zalety implantów stomatologicznych

Implanty stomatologiczne czyli sztuczne zęby to w tych czasach jedno z najdoskonalszych rozwiązań wymieniających naturalne zęby, które z różnych powodów zostały utracone przez pacjenta. Implanty zapewniają wiele zróżnicowanych możliwości. Mogą być stosowane nie tylko w pojedynczych lukach, ale także w przypadku obszerniejszych ubytków. Na implantach można też oprzeć całe protezy zębowe i nadać im stabilność.

Poza odmiennymi funkcjami tym, co powoduje, że implanty są tak szeroko wszczepiane, są ich mocne strony. Jedną z największych zalet implantów jest ich solidność. Ocenia się, że poprawnie wszczepiony implant może posłużyć nawet do końca życia. Przyjęte przez tkankę kostną, pomimo przepływu czasu nie tracą swojej jakości, nie niszczą się i nie sprawiają problemów. Co więcej wykorzystanie implantów to duży komfort . Implanty nie zmieniają położenia i nie dopuszczają do tego, aby np. umieszczona na nich proteza zsuwała się nieodpowiednio.

Innym plusem implantów jest to, że odnowione na implantach zęby ściśle imitują te naturalne. Ciężko dostrzec różnicę, co potwierdza ich wysoką estetykę. Do wszczepienia implantów i odbudowy uzębienia, nie potrzeba szlifowania sąsiednich zębów, co mogłoby niszczyć ich szkliwo. Poprawne usytuowanie implantów daje wygodny dostęp do przestrzeni między zębami. A dzięki temu są wygodne w zachowaniu higieny.

Ze względu na te zalety, implanty zdecydowanie lepiej sprawdzają się od innych rozwiązań protetycznych.